tisdag 20 november 2012

Jag vet inte om jag håller på att bli förskyld eller vad det är...så fruktansvärt trött, ont i huvudet, slö, stel..hoppas jag inte blir förskyld för har helt enkelt int tid till det! Eller jo, nästa veckas onsdag, efter det kan jag bli förskyld. Tills dess är det skoluppgifter, volontärsarbete, promoterjobb och feest som gäller :-)
Bjuder på en gammal bild för ca 3 år sen, fest hos Ida i Sätra! Förresten, var på mitt livs första Ki Balans pass i söndags. Avslappning och lite styrka. Ska börja gå på det alltid när jag har möjlighet! Och för att ta ett nästa steg ska jag gå på mitt livs första Yoga pass idag också! Man måste testa nytt för att inte göra sin träning för ensidigt :-) Nu är det bara att gå tillbaka till skolarbetet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar