söndag 9 oktober 2011

Äntligen!!

Nu har jag och Jens kommit över tröskeln att börja träna på gymmet igen. Hittills har jag kört bara power-walks och jogging men nu blir det skönt att ge musklerna en utmaning på gymmet.

Det är alltid svårt att komma igång, bara det att gå till gymmet känns tungt. Men så kommer man dit, får inspiration, svettas, umgås. Det är då du känner att du är på banan igen. Har unnat mig att köpa mig ett gymkort för 3 månader. Måste säga att det faktiskt är en bra deal på Friskis och Svettis. 3 månaders kort med gym/spinning/gruppträning kostar 800 kr. Så ca 260 kr/månad. Det är bra pris enligt mig!

Nu ska jag fortsätta med mina skoluppgifter såhär på en söndag kväll innan jag ska dra ner till skolan och spela volleyboll med klassisar. Tror faktiskt jag ska tända ett par ljus, unna mig lite mys när jag gör skoluppgifter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar