tisdag 24 april 2012

Jag är stark.

Jag håller på att trakasera min stackars handledare. Det finns så många frågetecken än så länge, speciellt med analysdelen, men jag ska inte vara för hård med mig själv. Jag kan inte kunna allt här i världen. Jag känner mig modig, energisk, trött, förvirrad och ibland lite fan anamma i mig. Men ibland känns det som att alla frågetecken jag har om uppsatsen bara sköljs över mig. Det känns som jag kippar efter luft. Men det handlar om 5 veckor och sen så ska c-uppsatsen in, jag ska klara det. Ensam.

3 kommentarer:

  1. Säger som Lillen, du kommer att klara det!! men jag vet att det känns jobbigt ibland, men du kommer att vara så jäkla stolt över dig själv sen när den är klar och inlämnad <3

    SvaraRadera
  2. TACK tjejer för de fina orden, det värmde så mycket att läsa dem!<3 Saknar er så oroligt, tar ont i mitt hjärta! Puss

    SvaraRadera