söndag 22 april 2012

Vad har ni gjort en söndag som denna? Jag bestämde mig iaf för att baka chokladproteinmuffins. Eftersom jag tycker att mitt protein smakar blä, tänkte jag att den kanske smakar bättre i muffinsform, och ja helt överkomligt. Såklart smakar det inte lika gott som riktigt amerikanska cupcakes det fattar ju jag också. Men dessa som jag lagar har en helt okej konsistens men ska addera mer bär i, för jag lagade muffins med och utan bär, och de som hade bär i var faktiskt helt okej! (med grädde och chokladbitar tyckte Jens).
Och sen så brände jag ansiktet totalt, så röd som jag är.. Nej jag skoja, bränna mig i det här vädret?! Nej det är såhär jag ser ut efter jag tränat. Illröd som en tomat, jag fattar att folk tittar på mig när jag är ute och joggar. Skulle jag också göra om en röd tomat kom joggandes till mig. Jag ville komma fram till att jag slagit personbästa på ca 5 km idag.:) Som min polare Poffi skrev på sin blogg, jag skiter i Jantelagen, jag är stolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar